המאבק בהסתה נמשך: נעצרו 13 חשודים בתמיכה בטרור

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on המאבק בהסתה נמשך: נעצרו 13 חשודים בתמיכה בטרור

נמשכת הפעילות הנחושה נגד חשודים המפרסמים דברי הסתה לאלימות ותמיכה בארגון טרור 'חמאס', במסגדים, ברשתות החברתיות וברחוב. 13 חשודים נעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים בימים האחרונים בחשד להסתה או תמיכה בטרור

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של מחוז ירושלים, המשטרה פועלת כל העת לטיפול בהסתה לטרור ולאלימות במרחבים השונים, במסגדים, ברשת וברחוב.

בהתאם להנחית מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, צוות חמ"ל הניטור והתודעה של משטרת ישראל במחוז ירושלים וכלל יחידות מחוז ירושלים, פועלים לאיתור פרסומים רבים ברשתות החברתיות השונות בהם תכנים המסיתים לטרור ולאלימות, וגילויי אהדה למעשיו הרצחניים של ארגון הטרור 'חמאס' בימים האחרונים. מיד עם איתורם של תכנים אלו ולאחר בחינתם המקצועית בדבר חשד לקיום עבירה, בוצעו פעולות לאיתור החשודים במעשה והם נעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים.

כך למשל, אמש נעצר חשוד בשנות ה- 40 לחייו תושב מ.פ שועפאט, שהסית וכרז במסגד למתפללים, להתנגד לרשויות מדינת ישראל וכרז דיברי הסתה ותמיכה במעשיו הרצחניים של ארגון טרור חמאס. החשוד נעצר על ידי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים ויובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

בנוסף, נוטרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים, פירסומים ברשתות החברתיות של 2 חשודים בשנות ה- 20 לחייהם תושבי עיסאוויה. אחד החשודים מצולם בסרטון עם חפץ הנחזה כאמצעי לחימה כשברקע נשמע שיר עם דברי הסתה כנגד מדינת ישראל ודברי שבח והלל לפעילות הטרור הרצחנית של ה'חמאס'.

במקרה האחר, החשוד פירסם סרטון הסתה של פעילי 'חמאס' בעת החדירה לישראל בדרום הארץ כשברקע נשמע סאונד הסתה כגון: "תשרוף אותם, שבור להם את הרגליים ותזדרז…" החשודים נעצרו על ידי שוטרי תחנת שלם והיום, יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

במקרים אחרים, שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, ניטרו בימים האחרונים מספר תיעודי הסתה ברשתות החברתות, ביניהם חשודה בשנות- 40 לחייה תושבת מזרח ירושלים, שפירסמה גילויי שמחה למעשיו הרצחניים של ה'חמאס' ודברי הסתה כגון: "אלוקים עשה שזה יהיה יום הכיבוש, בוקר של שחרור קרוב.. הסתובבו והרסו באדמה זו הייתה הבטחה שהתמלאה"… בחיפוש שנערך ברכבה, אותרו ונתפסו מסמכים עם דיברי הסתה, עידוד ותמיכה בארגוני טרור. החשודה נעצרה על ידי השוטרים והיום תובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרה.

בנוסף, נעצרו על ידי שוטרי מרחב דוד, חלקם בסיוע והכוונה של מרכז השליטה של מרחב דוד (מבט 2000), 7 חשודים שחלקם נראו רוקדים והאחרים חילקו דברי מתיקה ברחוב, והביעו גילויי שמחה על המעשיים הרצחניים של ארגון טרור חמאס לפני מספר ימים.

לפני זמן קצר, שוטרי תחנת לב הבירה, עצרו בשכונת רמות בירושלים, חשוד (18, תושב העיר העתיקה) שפירסם בימים האחרונים ברשת החברתית דברי הסתה וגילויי שמחה לפעילות הרצחנית של 'חמאס'. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לתחנת לב הבירה.



1 תגובות

מיין תגובות